zaterdag, september 23, 2006

Helaas,....

Eindelijk: vanmorgen het langverwachte bericht van "Grasduinen" op de mat. Mijn dias en foto terug die ik ingestuurd had voor de Grasduinen-agenda-fotowedstrijd.
Helaas: alleen een aanmoedigende brief erbij om volgend jaar zeker weer mee te doen. Geen plaatsing in de agenda.
Het zou ook wel super zijn geweest natuurlijk om een van de gelukkigen te zijn geweest. Maar ja, ruim 2000 inzendingen!
Ik had er ook niet op gerekend, eerlijk gezegd. Als trouw gebruiker van de agenda ken ik de kwaliteit van de inzendingen van de laatste jaren. Professioneel!
Teleurgesteld ben ik niet echt, en nog steeds erg blij met mijn hobby. Het is elke keer weer genieten als ik met mijn toestel in de weer ben.
Mijn inzending voor de volgende keer heb ik al: de kikker waar ik pas over schreef. Die blijft voor jullie nog even verborgen. De inzendingen voor dit jaar niet; die mogen nu gepubliceerd worden.
NB: het zijn met een flatbedscanner ingescande dia's en foto uit het analoge tijdperk; de kwaliteit digitaal is dus minder.

Zomervreugde

Wilgenkatjes Najaar in mijn achtertuin

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Wat leuk om mijn verjaardagskadootje van vorig jaar hier weer tegen te komen :-)

8:15 p.m.  

Een reactie posten

<< Home