donderdag, september 07, 2006

Lang zal ze leven!

Vandaag ben ik op verjaardagsvisitie gewees bij Sylvia. Ze is 47 geworden en lijkt nu weer even een jaartje ouder dan ik.
Geen wereldschokkende gebeurtenis, dat geef ik direct toe. Maar toch ook wel heel bijzonder! Want Sylvia en ik kennen elkaar dit najaar 40 jaar! Het grootste deel van die tijd zijn we vriendinnen.
Sylvia kwam destijds bij mij in de klas en bleek vlak bij me te wonen. Dat was nog in de tijd dat we zowat een half uur moesten lopen om op school te komen; 4x op een dag van de Slingenberg naar de Catharinastraat.
We heben veel lief en leed gedeeld door de jaren heen en onze vriendschap is met ups en downs verlopen. Maar we zien elkaar geregeld. Waardevol en best wel bijzonder. Ik wens haar een lang en gezegend leven toe en mijzelf dat ik daar nog lang getuige van mag zijn.

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

schattige foto :D

2:12 p.m.  

Een reactie posten

<< Home