zaterdag, april 10, 2010

Publiciteit

Soms krijg je in je leven zomaar cadeautjes. Onverwacht, als een knipoog en een aanmoediging. Soms als bevestiging: "hé je bent op de goede weg hoor!"
De laatste weken heb ik drie(!) van zulke cadeautjes gekregen.

Nu mijn bedrijf "Triangel coaching en loopbaanadvies" bedrijfsklaar is krijg ik achter elkaar gratis publiciteit. Een paar weken geleden een mail via mijn site van de eindredactrice van "Aan de hand" een christelijk blad over opvoeding. Of ze me mocht interviewen voor een artikel over keuzes maken. Daar zeg je geen nee tegen toch? Het artikel wordt gepubliceerd in het meinummer.
In het Paasnummer van het vrouwenblad Eva met als thema "de grote verandering" stond een halve pagina groot mijn email afgedrukt waarin ik mijn verhaal en het ontstaan van Triangel vertelde.
En deze week werd ik gebeld door Eelco Kuiken van de Meppeler Courant. Naar aanleiding van een door mij ingezonden persbericht wilde hij doorpraten over Triangel voor de rubriek "Kerk en Samenleving". Gisteren stond het artikel erin; een halve pagina met foto!

Zijn dat cadeautjes of niet? Toch is voor mij het belangrijkste dat ik ervaar dat ik in beeld ben bij de Gever. Hij moedigt mij aan om op de ingeslagen weg verder te gaan. Geweldig toch?

Labels: , ,