zondag, november 01, 2009

Daar ben ik weer!

Het is intussen al meer dan een jaar geleden sinds ik een bericht heb gepubliceerd. Niet dat er intussen niets gebeurd is dat het vermelden waard was. Integendeel: de periode die achter me ligt is erg enerverend geweest in alle opzichten. Ik heb hoogtepunten beleefd en dieptepunten. Hoogetepunten: de geboorte van een kleindochter,Tirsa, intense geloofservaringen, het afronden van mijn basisopleiding tot coach, zicht krijgen op wie ik echt ben en wat mijn toekomst, mijn bestemming is, fijne vakanties in prachtige gebieden,en last but not least het kopen van een stacaravan op een prachtig plekje midden tussen de natuurgebieden.
De dieptepunten: zo overbelast zijn dat ik burn-out verschijnselen kreeg; de weg terug was zwaar, maar heel erg de moeite waard, ondanks vaak intens verdriet en soms zelfs wanhoop.
In deze tijd heb ik zo de liefde van God de Vader leren kennen, zo de liefde van de mensen om mij heen ervaren! Zonder hen was ik niet tot herstel gekomen in die mate waarin ik nu hersteld ben. Ook de therapie die ik gevolgd heb is van grote betekenis geweest: alles wat boven kwam aan emotie en gevoel - en dat was veel! - heb ik aan God de Vader kunnen geven en kunnen verwerken.
Nu ben ik al een eind op de weg terug en ik geniet erg van wat het leven mij allemaal geeft.
Vorige week heb ik een mijlpaal bereikt: ik ben 50 geworden! Het jubeljaar - het jaar waarin de akker van mijn leven braak gelegen heeft, en waarin ik werkelijk bevrijding van de slavernij van goedkeuring en prestatie heb ervaren - is hiermee afgesloten. Ik ben klaar voor een nieuwe periode. Een tijd van zaaien, groeien, vruchtdragen en oogsten. Eén van de dingen waar ik mee bezig ben is het opzetten van een eigen praktijk voor coaching en loopbaanadvies: "Triangel coaching en loopbaanadvies". De voorbereidingen zijn in volle gang.
Via mijn blog wil ik jullie daar deelgenoot van laten zijn. Mijn streven is om elke week iets te delen wat mij raakt, wat ik beleefd of gefotografeerd heb. Ik hoop dat jullie hier van meegenieten.

Labels: , , , ,

1 Comments:

Anonymous Ingrid said...

Fijn dat je er weer bent Ien!
en ook jij bezig met het opzetten van een eigen praktijk. Leuk: volg een beetje de zelfde koers. Ben per 1 sept. zelfstandige: trainer en coach! Binnenkort is mijn eigen website klaar! Leuk om zo van tijd tot tijd eens ervaringen uit te wisselen.
Maar vooral fijn te horen dat het weer goed met je gaat!! groetjes van Ingrid

12:00 p.m.  

Een reactie posten

<< Home