zaterdag, september 22, 2007

Een geschenk van God...

Vandaag is Nathan opgedragen aan God. De dienst vond plaats in de Jona gemeente in Ede. Het was een feest voor ons om hier als ( groot)ouders bij aanwezig te zijn.
Helemaal te gek werd het toen ik naast mij opeens hoorde: "de geschiedenis gaat gewoon door hè tante Ineke?" Toen ik omkeek herkende ik in eerste instantie de jonge vrouw niet die mij aansprak. Geen wonder het was 27 jaar geleden dat ik haar voor het laatst had gezien. Zij en haar tweelingbroer waren toen kleuters. Het was Nathalie van Wijhe, dochter van onze toenmalige jeugdleider Henk en zijn vrouw Hilje. Haar broer David bleek er ook te zijn. Beiden zijn lid van de Jona gemeente. Geweldig verleden en heden op zo'n manier bij elkaar komen. Deze dag was er een met een gouden randje, een echt cadeau.