zondag, januari 14, 2007

Eindelijk er weer eens op uit !!!

De laatste weken heb ik behoorlijk gesukkeld met mijn rug; er op uit gaan was er dus nog niet weer van gekomen.
Vandaag was het mooi weer; buiten lokte, maar ik aarzelde nog. Zou het wel lukken een eind te fietsen of te wandelen?
Een telefoontje van mijn vader trok me over de streep: "Ineke ik kom net van Reggers en het staat helemaal onder water daar. Met die zon en de blauwe lucht is het prachtig".
Na de finish van de kampioensrit van Sven Kramer te hebben afgewacht heb ik fotospullen en fiets gepakt en ben naar Reggers getogen. En het was prachtig!
Enige jaren geleden toen ik net serieus fotografeerde heb ik daar een superfoto gemaakt van een bomengroep, tegen een blauwe, met witte "veren" doortrokken lucht, spiegelend in het water. Dit ook digitaal te kunnen vastleggen stond hoog op mijn verlanglijstje.
De omstandigheden waren niet helemaal hetzelfde: de witte veren ontbraken en de stevige wind zorgde voor rimpeling en dus maar voor gedeeltelijke weerspiegeling. Maar toch: het was genieten.



3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Je had gelijk, prachtige foto's weer!
En dan die kleuren, fenomenaal....
Dank dat ik daar iedere keer van mag meegenieten.

12:53 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Mooie foto's. Het Reestdal was een van de favoriete plekjes van mijn ouders.

9:50 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Lieve Ineke,

Fijn dat je weer lekker weg kunt en je foto's zijn weer geweldig!
Dit is weer genieten van het genieten van jou....

liefs: Mieke

7:57 p.m.  

Een reactie posten

<< Home