zaterdag, februari 04, 2006

Welkom bij de weblog van Ineke


Hallo allemaal,

Nu er steeds meer vrienden een weblog zijn begonnen, wil ik niet achterblijven. Het lijkt mij erg leuk om datgene wat ik beleef, waar ik me mee bezig hou en wat ik in foto's vastleg met anderen te delen.
Ik heb vandaag dus maar de stoute schoenen aangetrokken en heb me aangemeld op Blogger; nu nog uitvinden hoe het allemaal werkt, want zo handig ben ik daar niet in. Maar goed : al doende leert men zal ik maar denken. Dat blijkt ook als ik op Hyves bezig ben: ik ontdek steeds meer.

Ik hoop dat dit het begin is van een leuke nieuwe bezigheid; de toemkomst zal het leren. Tips en trics zijn altijd welkom natuurlijk.

Voor nu de groetjes, morgen zal ik proberen wat foto's te plaatsen ( nu alvast eentje om alvast een tipje van de sluier op te lichten)

3 Comments:

Blogger Barts Weblog said...

Ineke,

Hulp nodig? Het ziet er al prachtig uit! Leuk, ik zal 'em regelmatig bekijken en mocht het nodig zijn een tip geven.

8:25 p.m.  
Blogger Ineke said...

Bedankt! Ik vond deze stijl wel passen bij het "natuurlijke karakter" van mijn hobby.

tips zijn natuurlijk altijd welkom.
Een vraag alvast; hoe kan ik een soort van fotoalbum aanleggen op deze weblog? Hoewel mijn engels niet slecht is mis ik teveel terminologie om het helemaal te snappen. Graag wat extra uitleg; ik kleed mijn blog graag nog wat verder aan. alvast bedankt.

9:44 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Haa mam,

Mooi opgezet deze weblog. Natuurlijk ben ik niet erg geinteresseerd in het wel en wee van de pestvogel, maar ik zal af en toe toch kijken!

Groeten uit Groningen

7:10 p.m.  

Een reactie posten

<< Home